O rugaminte...

Stiu ca nu ti-au placut niciodata cuvintele astea doua ''rabdare'' si ''asteapta''. Nu stiu cat ne este dat sa traim, stiu doar ca un an are 365 de zile, eu ma indoiesc ca nu se va gasi o zi in vietile noastre, o zi pt sufletele noastre insetate de iubire. O zi in care sa uitam de tot ce ne impovareaza mintile, o zi in care sa uitam de restul lumii,o zi in care sa fim doar tu si eu...undeva departe,undeva unde sa fie doar dunele de nisip sau doar marea. Sa povestim despre noi, asa cum o faceam candva, ca si cum timpul nu a trecut peste niciunul dintre noi. Sa pot spune ''indiferent ce o sa se intample de acum inainte,ziua asta petrecuta impreuna cu tine,petrecuta impreuna nu o sa ne-o ia nimeni niciodata''. Sa-mi trec bratele in jurul gatului tau,sa te sarut, sa simt caldura corpului tau lipit de al meu si sa nu-mi doresc nimic in plus.Avandu-te pe tine,as sti ca am totul. Sufletele noastre si gandurile mele vor traversa toate granitele pt o mangaiere.Lasa-le sa isi urmeze traiectoria lor fireasca iar cand va veni vremea sa se intample, or sa se intample.
 Te rog, ai rabdare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nufarul si lotusul...simbolurile puritatii!

Dorinte

Dor...