Dor...


Imi este  atat de dor de tine azi, un dor nebun. dor de mine aia care eram cand eram cu tine.Dor de tot ce reuseai sa trezesti in mine.
Dor de nebunie, dor de pasiune, dor de dragoste. Daca ai sti, daca ai sti tu cat ma doare inca lipsa ta. O simt atat de vie,o simt viscerala. 
Inca imi este dor sa te aud, imi este dor sa te miros, sa te pipai,sa respir cu tine,sa te sarut,sa iti simt caldura pielii, sa imi lipesc fruntea de tamplele tale,buzele de obrajii tai,sa te simt al meu,chiar si pt cateva minute. Stii cat de des visez cu tine? 
Nu nu,nu noaptea..ci ziua, ziua cand e soarele sus,cand stau cu ochii deschisi si cand mintea mea refuza sa se desparta de tine,sa ma pot concentra eficient pe activitatile din fisa postului.Aproape tot timpul visez cu tine.
 Mi-am dorit sa ai rabdare, sa ma lasi sa infloresc alaturi de tine, sa ai putintica rabdare sa imi gasesc ritmul langa tine, cu tine..sa pot sa ma arat tie asa cum nu m-a vazut nimeni, niciodata, sa cunosti femeia aia ascunsa dincolo de haine, sa ma arat dezgolita in asa fel incat tu sa imi poti vedea sufletul.Nu a mai venit ziua aia.
Eu nu am putut sa tin pasul cu tine ,a fost prea repede,prea mult si nu in limbajul meu de a iubi, dragostea cu tine se petrecea ca intr-un carusel, mie imi placea pe indelete, in liniste, cu rabdare sa pot sa aud vocea inimii omului pe care-l iubesc.
Apoi am plecat. Am ales linistea, linistea aceia care amplifica tot ce simt pt tine. 
Am preferat sa nu ma multumesc cu bucati de dragoste, cu jumatati de masura si nici cu lucruri fortate.Imi asum alegerile si le respect.Cred ca in plus am vrut sa pastrez intacta savoarea unei intrebari fara raspuns..''oare cum ar fi fost iubitule daca''?
Uneori te simt atat de aproape, cand respir, cand dorm, cand ma misc, vorbesc cu tine in gand, ma cert cu tine, facem dragoste, apoi ne despartim, fara sa avem certitudinea ca vreodata o sa ne mai reintalnim.

Oare cat timp a trecut? De fapt nici nu mai conteaza, oricum parca totul a fost ieri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dorinte

Nufarul si lotusul...simbolurile puritatii!